سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 


آنکه راه جوید، دانا شود . [امام علی علیه السلام]

اسم و فامیلِ حسرت برانگیز این مرد

«مهدی عاشق الحسینی» به تاریخ 24 خرداد 1339 شمسی در «مشهد مقدس» متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس «بسیج مستضعفین»، مدتی با کسوت بسیجی در جبهه های نبرد حاضر شد و سپس به سپاه پاسداران پیوست و در «لشکر ویژه شهدا» به مجاهدات خود ادامه دارد.

«مهدی عاشق الحسینی»، سرانجام در اول تیرماه 1363 شمسی، هم زمان با لیالی قدر، طی عملیاتی در «مهاباد» بال در بال ملائک گشود.

از این پاسدار شهید که نام فامیلی حسرت براگیزش بسیار به یاد ماندنی است، وصیت نامه ای به جا مانده است که شما را به خواندن آن توصیه می کنیم:

متن وصیت نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم

درورد بر رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی، سلام و درود بر شهدا و رزمندگان از کربلا تا انقلاب مهدی(سلام الله علیهم)،

سلام و درود بر ملت پایدار و سازش ناپذیر ایران در مقابل ابر قدرت شرف و غرب. «لَتُبْلَوُنَّ فِی أَمْوَالِکُمْ وَأَنفُسِکُمْ» یعنی این که حتما به وسیله اموال‌تان و جان‌تان آزمایش می شوید. هم چنان که این آیه‌ی شریف می فرماید کسانی که ایمان به خدا آورده‌اند حتما به وسیله‌ی اموال شان  و جانشان آزمایش می‌شوند. پس معلوم می شود که با نماز و روزه انسان تنها به بهشت نمی رود بلکه با این اموال که جمع آوری کرده، این ها را با اندازه‌ای که در توان دارد در راه خدا انفاق و یا به جبهه های حق علیه باطل در راه خدا و برای رضای خدا بدهد. آن هم فقط برای رضای خدا. دیگر نباید برای ریا باشد. باید اجرش را هم در روز قیامت از همان جا بگیرد. دوم، شما حتما به وسیله جان‌تان که خیلی عزیز هست آزمایش می شوید. یعنی کسانی می توانند باید به جبهه ها بیایند که مخلصانه در جبهه ها کار کنند و حتی از شهادت  هم نهراسند، نه این که بنشینند در خانه و بگویند ما به جبهه کمک می کنیم. باید هم کمک کرد و هم به جبهه آمد. اگر از این دو امتحان اموال و جان قبول شد، بعد خاطرتان جمع باشد که خداوند از شما راضی است. این را هم بدانید که شیطان لعین ابلیس در کمین است که هر فرد از افراد بشر را نگذارد خیری از او سر بزند و اگر سر زد سعی او این است که آن را خراب کند و به آخر نرساند تا بهره نبرد. مثلا آن امر خیر را به عُجب و ریا می اندازد و این را هم بدانید که شیطان های جنی و اِنسی همیشه و در همه جا با شما صحبت می کنند. شیطان اِنسی همان کسانی هستند که همیشه نق می زنند و کارشان احتکار کردن و تهمت زدن و فحش دادن به امام و روحانیون و یاران امام است که شما باید این ها را از خودتان دور کنید که اگر شما این ها را از خودتان دور نکنید شما را فاسد می کنند، حالا می خواهد هرکس باشد، اعم از عمه،پسر عمه یا فرزند یا ... هرکس می خواهد باشد. این شیطان های انسی از منافق بد‌ترند هم چنان‌که منافق از کفار بدتر است. این شیطان های انسی از منافق هم بدتر است چون این ها نا آگاهانه دارند گوش به حرف آمریکا و شوروی می دهند و هر چه آن ها می گویند این ها عمل می کنند و خودشان هم خبر ندارند. ما این همه شهید داریم می دهیم، این ها دارند داد و فریاد برای شکم می زنند. این ها کسانی هستند که خداوند آن ها را به خودشان واگذاشته است.

پدر و مادر عزیزم! ببخشید که دارم سرتان را درد می آورم. چاره ای ندارم . حال که موفق شدم به لطف خدا به دیار عاشقانه شتافته و وجود نالایقم را در بین یاوران اسلام و قرآن و در کربلای مکرر یاوران اسلام و قرآن، در کربلای مکرر تاریخ قرار دهم، خدا را سپاس می گویم و از او می خواهم که اخلاص را با من عجین گرداند و شما ای پدر ومادرم! فراموش نکنید که افتخار بزرگی نصیب شما گردید و امانتی را که نیاز به لحظه لحظه مواظبت داشت به صاحب اصیلش تحویل دادید.

 

والسلام



کلمات کلیدی :: شهید
:: تعداد بازدید :
نویسنده : راوی
تاریخ : 94/2/27:: 6:39 عصر